15 Şubat 2013 Cuma

Sevgililer günüüüü!



Herkese Merhaba;

Dünün 14 Şubat olması itibariyle birçok blogda " Sevgililer Günü" postu vardı;kimi bugünü çok manasız bulurken ,kimi ise hoşlandığını belirtiyor..

İş çıkışı serviste bugünle alakalı ne hissettiğimi düşünürken,kutlanması gerektiğine karar verdim."Sevgi bir gün değil hergün yaşanır"klişelerine -eğer hergünü bu şekilde özel yaşamıyor,sevdiğinizi söylemiyor,herhangi bir özellik katmıyorsanız-katılmıyorum..

Hayat zaten monoton...Günlük koşuşturma ile vakitin nasıl geçtiğini anlamıyorken  hergünü "Sevgililer Günü"tadında yaşayabilen var ise ne mutlu onlara...

Biz onlardan değiliz açıkçası...

Dolayısıyla  14 Şubatı yaşamak,kutlamak gayet anlamlı geliyor bana..

Güzellik detaylarda gizli ise;bugünü de detaylara önem vererek,özel bir şekilde kutlayarak geçirdiğimizde yaşam daha güzel bence...

Fırsatı var iken hergün kutlanmalı,mümkünse hepsi özel olmalı!

Dün iş çıkışı kocişe sevgililer günü sürprizi yapmak için çok geç kaldığımı düşünürken ,aklıma kendi hediyemi yapmak geldi..

Hemen markete daldım,süsleme için bol miktarda Eti Puf aldım :) Kalpli peçeteleri gördüm, sepete attım...

Eve geldim,prensesimle birlikte Eti Puf'ları tek tek ambalajından çıkardık,kalp şeklindeki kalıba yerleştirdik;


Nasıl birşey olduğunu merak ederseniz,buyrun;


Bence gayet hoş oldu,Bonnyfood hediyelerine kendiniz hazırlayabileceğiniz bir alternatif :)Eti Puf'ları pembe bulabilseydim daha hoş olacaktı ancak beyaz olanlarla yetinmek durumunda kaldım..

Sofra için kırmızı saten örtüden başka bir alternatif olamaz tabi ki :)

Kırmızı örtü üzerine gerçekleştirdim sofra dekorasyonumu ...

Fotoğraflara buyrun ;







Bu kalpli pasta ise aslında kare şeklinde satılan Eti Browni :)
Annem için hazırladığım Sevgililer Günü Hediyesiydi  kendisi...






Bir de bütün olarak bakalım ;




Daha önceki sevgililer günü sofrası için tık tık ..


Sevgililer  Günü'nü biz böyle geçirdik..Umarım sizin sevgililer gününüzde en az bizimki kadar güzel ve özel geçmiştir...

SEVGİLERİMLE





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder