14 Mart 2013 Perşembe

"Meleklerle Yaşamak"



Mistik konular ilginizi çekiyorsa ve inanıyorsanız ,tavsiye edeceğim kitap tam size göre...Bu kitabı daha önce duymuştum ancak elimde olan ,okunmayı bekleyen okadar çok kitap var ki,almayı ertelemiştim..

Annem için niyet ederek aldığım kitabı,bende okuma fırsatı buldum..Kitap sizi etkiliyor ancak bir yandan sorgulamaya başlıyorsunuz..

Ben de aynı şekilde "olabilir mi?"diye düşünmeye başladım ve daha sonra yazarının da "Beki İkala Erikli" dediği gibi denemeye karar verdim..
       O gece kitapta yazdığı gibi Meleklerden yardım istedim,bir kaç sene önce yaptığım ciddi kaza sebebiyle araba kullanamıyorum,korkuyorum.Uyumadan önce Meleklerden bu korkuyu yenmek,arınmak için yardım istedim,dua ettim..

Burada" Meleklerden niye istiyorsun?Allah'tan niye istemiyorsun? "gibi bir soru gelebilir aklınıza..

Yazar bunu sitesinde www.meleklerleyasamak.com ve kitabında şöyle cevaplıyor ;

   " Bütün dualar Allah'a gider. Birçok kişi için Allah'a büyük şeyler için dua etmek mantıklı geliyor, ama ufacıık konularda yanıbaşımızdaki meleklerden isteyivermek daha kolay sanki. Benim seçimim, her gece Allah'a dua etmek, arada da ondan yardım istemek. Bunun yanısıra her an meleklerimin sevgi dolu, güç veren sesini duymaya bayılıyorum"

Devam edelim ;

Kitapta Melekler ile iletişim kurduktan sonra onlardan bir takım işaretlerin geldiği yazıyordu. Tüy , sayılar,bozuk para gibi..

(Buna da pek inanmamıştım) Gece dua ettim ve sabah işe gittim.Akşam ev kapımın önünde gerçekten nereden geldiğini anlayamadığım bir tüy buldum...

Tesadüf diyeceğim ancak tüyün apartmana kadar girip tam benim kapımın önünde olması ...

Kitapta verilen örneklerde beyaz,gri,kahverengi tüylerden bahsediliyor ancak benim tüyüm siyahtı..Buyüzden biraz moralim bozuldu..Renkler ile ilgili bir bilgi olmamasına rağmen,Melek'ler beyaz olur ve tüy beyaz olmalı gibi bir kanı oluşmuş kafamda..Sonradan anlam yüklememeye ve bunu işaret olarak algılamaya karar verdim..Melek'lere benimle oldukları için teşekkür ettim,hala tam inanmış değilim tabi..

Ancak çok şaşkınım..


Kitapta 15 Baş Melek'ten bahsediliyor..


Her Melek bize farklı konularda yardım ediyor örneğin ;


Başmelek Rafael (İsrafil), 'Allah'ın iyileştirici eli' demek. Rafael'i şifa veren, iyileştiren melek olarak görebilir, sağlık ile ilgili her konuda ondan yardım isteyebilirsiniz" diyor Beki İkala Erikli

                                                             ya da ,


Bir yere yetişeceğinizde “başmelek Metatron lütfen zamanında yetişmemizi sağla”diyebilir ve Baş Melek Metatron'dan yardım alabilirsiniz..

Kendisi bu konu da şöyle bir örnek veriyor ;

      "Her sabah o olmasa oğlumu okula yetiştiremezdim! Eşim hala nasıl o saatte Teşvikiye’den çıkıp Hisar üstü’ne vaktinde vardığıma inanamıyor. Sırrı şu: Metatron'a 'lütfen benim vaktinde varmamı sağla' diyorum ve bir daha okula varana kadar saate bakmıyorum, ama kesinlikle. İçimi de bu konuda rahat tutup trafiği, kırmızı ışıkları Metatron'a bırakıyorum ve oğluma sohbet ediyorum"


Bunun gibi 13 Melek daha var...


İlginç geldi değil mi?

Ben de sizin gibi düşünüyorum..Denemeye karar verdim ve inanmak için kanıtlarımı bekliyorum..

Kitap ve yazarıyla ilgili bilgi almak isterseniz  ;

www.meleklerleyasamak.com









1 yorum: