Merhaba;
Alışveriş için interneti oldukça fazla kullanıyorum,yurt içi ve yurtdışı tecrübelerimi elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum..Olumlu örnekler olduğu gibi birazdan anlatacağım olumsuz örneklerde var tabi ki..
Kızımın diş buğdayı hediyeleri için ambalaj arıyordum ve ilkimtoys'u keşfettim ,ürünler acil olduğundan sipariş vermeden önce telefon ettim,telefonda beni dinlerken de çok ilgili olmadığını fark ettiğim beyefendi,"ürünlerin stokta olduğunu ,gönderilebileceğini "söyledi ancak ertesi günü şöyle bir mail aldım ;
"Ürünler stokta yoktur ,teşekkürler"
Onay verdikleri bir konuda yanılmalarının yanında ,bir satıcı olarak müşterinize ürünlerin olmadığını bildiriyorsanız,gerekli sebepleri,özürleri hatta alternatif çözüm önerilerini bildirmeniz gerekir,"müşteri memnuniyeti"denilen bir kavram vardır ve bunu gerektirir.
Firmanın stoklarından bi haber çalışmasının yanında , günümüz global rekabetçi satış ortamında gerçekten satış yapmak istemediğini anlıyorum,bu anlayışla devam ettikleri sürece bunun gibi satış kayıplarını yaşaması kaçınılmaz olacaktır.
Sonuç itibariyle;
Eğer bu siteden alışveriş yapmayı düşünüyorsanız,bir daha düşünün,alternatiflerini değerlendirin derim..
Sevgiler..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder