3 Nisan 2012 Salı

Milupa Hamileyim Seti

Herkese Merhaba;

Margu her hamile gibi   hamileliğe,bebeğe dair ne varsa okumaya,her siteye üye olmaya  devam ediyor...

Milupa Anne Bebek kulübü hamileyim seti için form doldurmuştum.Geçtiğimiz haftalarda set elime geçti,"içeriğinde neler var ?" derseniz hemen bakalım..


Öncelikle bu şekilde bir kutu da geliyor..(Benim kutum biraz ezildi ne yazık ki,yine de fotoğrafllamak istedim )

 









İçindekilere toplu olarak bakalım;





  • 8 adet Huggies bebek bezi
  • Nivea Baby Islak Mendil
  • Bebeğimi beklerken kitapçığı
  • Bilgilendirme DVD'si
  • Emziren Anneler için Çay Numunesi
  • Aptamil Buzdolabı süsü







Milupa'nın Hamileyim Seti'nin yanında ,Hoşgeldin bebek seti,İlk kaşığım Seti,Büyüyorum Mektubu,İlk Doğum Günüm Seti gibi set gönderimleri de mevcut...

Ücretsiz olarak sahip olmak istersenız tık tık.

Teşekkürler Milupa :)

4 yorum:

  1. bana bebek bezi göndermemişler.küstüm:(iyi günlerde kullan margu

    YanıtlaSil
  2. milupa insan ayırıyor herkese göndermiyor

    YanıtlaSil
  3. evet bana da bez gelmedi ama nıveanın ıslak mendılı gelmıstı. Bebegım olduktan sonra da gelmedı bebek paketi. :))) bebegım 7 aylık su anda ,umarım yakında gelır.

    YanıtlaSil
  4. bende istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil