10 Nisan 2012 Salı

Yine Yeniden Yoğun Margu

Herkese Merhaba;

Sınavlarımın başlamasıyla yoğun günler yine geldi.Ancak  ne okulda ne işte ilk dönemki motivasyonum mevcut..

Temmuz ayına odaklı yaşıyorum sadece...

Bu arada  27.haftaya girmiş bulunmaktayız..

Çoğu gitti azı kaldı...

Yavaş yavaş prensesin odasını hazırlamaya başlıyoruz.....

Böyle bir heyecan varken gelde okula ,sınavlara motive ol...

Ben kızımın odasını ne renk yapacağımı düşünmek istiyorum,gramer sınavımın kaç geleceğini değil :)

Umarım hamile olan herkesin süreci sorunsuz,keyifle geçiyordur...

Sevgiler,öpücükler...

Margu

5 yorum:

  1. evet işte tam da bu yüzden ben de konsantre olamıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla alın kucağınıza inşallah... Blogger annelerde gördüm bloğunuzu ve merhaba demek için uğradım. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,sağolun :)hemen geliyorum :)

      Sil
  3. allahim tamamini erdirsin saglikla kucaginiza almayi nasip etsin cok guzel bir duygu kiz anesi olmak benimde cok tatli iki kizim var bizede bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ,sağolun..
      Kız annelerinin kesinlikle çook daha şanslı olduğuna inanıyorum
      Kızlarınızı çok merak ettim,hemen geliyorum :)

      Sil