21 Şubat 2012 Salı

Ultra Prima İlk Hediyem Paketim Geldi!




Merhaba!!!

Hamilelik serüvenimde ne bulursam okumaya,üye olmaya devam ediyorum :)
Her hamile gibi :)

Ultra Prima ilk hediyem paketi için  facebook'tan form doldurmuştum..

Paket elime geçeli baya oldu ancak paylaşabiliyorum;



Paketi açalım bakalım,içinde neler var??






1 adet tupperware mama  saklama kabı;




4 adet yeni doğan bezi ;



1 adet  "Anne Oluyorum" DVD'si



Pantene,Ariel ürünlerine ait numuneler,Prima Dünyası,"Annelik Rehberim" Kitapçığı,Vodafone'dan hediye dakikalar,Ariş Pırlanta broşuru




Bence  gayet hoş ve faydalı bir paket..

Hamileyseniz,henüz paketi almadıysanız Facebook'taki form sayfasını doldurabilir, sadece 5 TLargo ücreti karşılığında  bu pakete sahip olabilirsiniz..


Sevgiler,öpücükler :)



7 yorum:

  1. Bence de ..Sadece DVD bile yeter,ne öğrenirsem kar :)

    YanıtlaSil
  2. bu mama saklama kabı nsıl kullanılıyor acaba ve çok küçük değilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebiş henüz gelmediği için kullanmadım ancak mama kabı normal çorba kasesinden küçük diyebiliriz,yine de bir bebeğin bir öpünde yediği mama miktarına göre normal gibi geldi bana...

      Sil
  3. bende istiorum ama yaa

    YanıtlaSil
  4. nisan 2012 annesiyim ben o saklama kabını ıslak mendil kutusu olarak kullanıyorum çok pratik ve çantada yer kaplamıyor bi tane daha bulsam alıcam ama yook

    YanıtlaSil