22 Şubat 2012 Çarşamba

Anneciğimden Sevgililer Günü Hediyeleri

Geçen seneki sevgililer gününde et ve patatesleri kalp şeklinde pişirecek kadar özenmiştim..Bknz :) burada

Bu sene ise okadar enerjim yoktu...Daha sade bir gün geçirdik...

Anneciğim ise sevgililer günü hediyesi olarak eşim ve bana boyunluk örmüş..İkimizin ki de aynı renkte..Benimkinin ilave olarak püskülleri ve bantı var...

Çok hoşuma gitti...

Önce benim ki;





Bant ile birlikte ;




Bu da kociş ile birlikte ;

Pardon kociş ve bebiş ile birlikte :)




Ellerine sağlık annecim!

18 yorum:

  1. canım mimlendim bende bloguma beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canımmm,çok teşekkür ederim,hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Çok hoş gerçekten.. Annenizin ellerine sağlık, siz de eşiniz ve bebeğinizle birlikte mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :) öpüyorum :)

      Sil
  3. ne güzelmiş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. eee artık üşütmemek lazım değil mi?Boynumuzu sarmalıyız çok güzel ayrıca sağlıklı günlerde bebeğini kucağına alman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) amin,Allah herkesi sağlıkla sıhhatle kavuştursun bebeğine :)
      sevgiler,öpücükler :)

      Sil
  5. çok şık olmus anne elı olunca baska daha da bır anlamlı ne kadar araştırılsa da ilk hamılelıkte ınsan ıster ıstemez acemılıkler yaşıyor ama araştormanın da cok faydası oluyor sağlıkla bebegıne kucagına alırsın inşallah canım

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim :)Amin,Allah herkese sağlıkla kucağına almayı kısmet etsin..
    Okuyorum,araştırıyorum ama teorik ile pratik çok farklı olacak eminim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir boyunluk palto içinden kazak gibi duruyor, püskülleri de çok tatlı anneciğinin ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim canım,çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  8. Merhaba, gerçekten değişik ve güzel olmuş. Annenizin ellerine sağlık. Geçen sene ki kalpli yemeklerinize bayıldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem annem hem kendi adıma çok teşekkür ediyorum,beğenmeniz beni çook mutlu etti :)

      Sil
  9. Benim bloguma saçlarını lob kestirmek istediğini yazmışsın bence kararından vazgeçme hemen kestir harika olacak göreceksib çok yakışacak,bir makas herşeyi halleder..

    YanıtlaSil
  10. Kestirmeyi düşünürmüsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ancak goruyorum yorumlarinizi..hala karar vermis degilim,hamile oldugumdan yeterince degisiyorum;)birde bu degisim yakismazsa diye korkuyorum:(

      Sil