22 Nisan 2013 Pazartesi

Saçı ısıtmadan,yıpratmadan,vakit harcamadan dalga elde etmek mümkün!Sadece Bir Çorap ile!

Merhaba!

Düz saç kullanmayı sevmeyen,kendime yakıştırmayan ben, önceleri saçlarımı sürekli sarar,bu şekilde dalga elde ederdim..

Röfle yaptırdığım için maşa kullanmayı tercih etmiyorum,saçları iyice yıpratıyor..

Ancak prenses geldiğinden beri ,kendime vakit ayıramaz oldum..Bunun için  "zaman almadan nasıl dalga elde ederim?" diye  araştırmaya başladım..

Pinterest'te karşılaştığım bu yöntem oldukça işe yarıyor.Benim gibi vakit almadan dalga elde etmenin arayışındaysanız bir deneyin derim :)


From aspottedpony.com
http://aspottedpony.com/for-moms/how-to-use-a-sock-to-get-beautiful-curly-hair-without-heat/1517/

Aşağıdaki resimde çorapla  yapılan dalgalar oldukça hoş gözüküyor değil mi?


Pinned Image


Yazıyı yazan kişi youtube'dan linklerde vermiş;

How to curl your hair with a sock! No heat


Kolay gelsin !




3 yorum:

  1. Kesinlikle çok güzeldi ama o saçı çoraba nasıl kıverdı anlamadım ya..:(Yazarsan bana çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Aynı kişinin 1 yıl önceki videosu kıvırma kısmını daha detaylı gösteriyor,bu yardımcı olur sanırım :)

    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_906326&feature=iv&src_vid=3FV-YO46E8Y&v=S3CryIfIyK8

    YanıtlaSil
  3. Yaa bişey dicektimde..Peki bunu yatmadan kaç saat önce yapmalıyızz??

    YanıtlaSil