14 Şubat 2013 Perşembe

Kız bebekten İdrar almak Zorunda Kalmak :(



     Geçen hafta benim minik prensesim hastalandı..Doktor kan ve idrar tahlili istedi..İkisininde bu kadar zor olabileceği aklıma gelmemişti :(

Yaklaşık 8 aydır ne güzel rutin kontrollerimize gidiyorduk,bu sefer "hastalık"için gitmek çok üzdü beni,umarım ilk ve son olur..Ateşi yükseliyordu ara ara,çok korkuttu Bernis Hanım..

Öyle ki idrarını alamadık ve ben artık iyileştiği için denemeyi bıraktım..İçim hiç rahat değil ancak iyileştikten sonra da bir anlamı kalmayacağını düşünüyorum..

Internetten biraz araştırma yaptım;gördüm ki bir çok insan benim gibi zorlanıp,vazgeçmiş....

Umarım en kısa zamanda bu konuya kolaylık getirecek bir çözüm bulunur..Örneğin idrar bezdeyken tahlil yapabilseler mesela..


İlk hastalığını çok şükür şuruplarla atlattık prensesim ,Allah tüm çocuklarla birlikte seni de korusun..Hep sağlıklı hep mutlu ol!



1 yorum:

  1. evet kız cocuklarından ıdrar almak oldukça güç oluyor ama ben bu konuda ınatcı oanlardanım yedek ıdrar torbası alıyorduk dıgerı kulanılmayacak olunca hemen dıgerını takıp sık sık kontrol edıyordum bu şekılde bır ıkı kez de bız verdık ıdrar tahlılı ama ıyilestıyse sorun yoktur bencede ama bız anneler sözkonusu cocuklar olunca fazlasıyla titiz oluyoruz hele de ılk bebekse:)Allah ömürlü etsin

    YanıtlaSil