4 Şubat 2013 Pazartesi

Uzun Bir Aradan Sonra...

Çoook uzun zaman sonra Merhaba!

 En son yazımı 24 haziran 2012 'de yazmışım..

Ogünden bu yana ne kadar çok şey değişti hayatımda...

Çok beklediğim prensesim doğdu,başbaşa geçirdiğimiz 6 güzel aydan sonra işe başladım...Kızım şimdi 8 aylık...

Bir çok kez bloğumu kapamayı düşündüm,nedense elim bir türlü gitmedi yazı yazmaya...Kendimi tamamiyle kızıma adadım...

Okul devam ediyor...İş-okul temposu içinde eve gelir gelmez kızıma ayırıyorum tüm vaktimi..

Geçen ay hiç ama hiç beklemediğim bir sürpriz daha girdi hayatıma..:)

Geçtiğimiz hafta babaanneciğimi kaybettim,canım benim,nur içinde yat...

Dün doğum günümdü.. 20'li yaşlarıma "elveda" diyerek 30'lu yaşlara "merhaba" dedim...


Merhaba yeni yaşım,Merhaba sevgili bloğum,Merhaba herkese!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder