7 Şubat 2013 Perşembe

Bir Prenses Doğdu...

Yaklaşık 8 ay önce yazmam gereken bu yazıyı,gecikmeli ode olsa yazmak istedim...


Geçen sene buzamanlarda minik prensesime kavuşma heyecanıyla doluydu kalbim.. 02/07/2012 tarihi hiç gelmeyecek gibiydi..

Giderek büyüyen karnıma rağmen,"bir bebeğe sahip olacağım"düşüncesi bir türlü gerçek olacak gibi gelmiyordu bana..

02/07/2012 tarihinin ayrı bir önemi sevgili eşimin de doğum günün olması.. Baba kız aynı tarihi paylaşıyorlar...2 adet yengeç ile beraber yaşamaktayım anlayacağınız :)

Sezeryan olacağım için herşey önceden planlıydı ancak 2 temmuzu nasıl bekledim ,bir de bana sorun..Benim minik cimcimem çok hareketli olduğundan son 2 hafta neredeyse hergün doğuyor sandım.. 2 temmuzu beklemesi için okadar çok dua ettim ki..Çok şükür bekledi prensesim..

Doğumumuzun bir gün öncesinde Prenses Hanımın "Hoşgeldin Kurabiyelerini" hazırladık..Ben,eşim,sevgili kuzenim,anneanne ,babaanne..Herkesin eli bi şekilde değdi.. Kurabiyeler pişirildi,şeker hamuru ile süslendi,hepsinin üzerine "Hoşgeldin Bernis Ada" yazıldı.Paketlendi,kurdela bağlandı ve sunum için sepete yerleştirildi.. Ne yazık ki elimde sadece 1 adet fotoğraf var...






Hazırlıklarımız sadece bununla sınırlı değil tabi ki:) Daha önceden hastane ziyaretine gelecekler için yaptırdığım puset şeklinde şekerler de  canım annemin kendi elleriyle hazırladığı sepette sunum için yerlerini aldılar..




Bunlar da lohusa şerbeti için kadehlerimiz,süsleri yine anneciğime ait;



Bu güzel bez pasta ise benim çok sevdiğim arkadaşlarım Şükran ve Ay Kızım Gün Kızım bloğunun sahibesi Dilek tarafından yapıldı ,


Bu güzel kurabiyeler de onların eseri;


Ellerinize sağlık kızlar,tekrar çook teşekkürler,hediyeleriniz beni çok mutlu etti ve çook duygulandırdı.


Birde hepsine toplu bir bakış atalım ;


Unutmadan çiçeğimiz de dayımızdan ...


Odamızın süslemesi de çok güzeldi ancak bakıyorum da hiç fotoğrafı yok  :(

"Doğum" başlı başına  hayatımızın unutulmaz anılarından ..

Ancak  bu gibi olaylar ne kadar özel ve güzel olsalar da  insanın sevdikleriyle,dost ,arkadaş ve akrabalarıyla paylaşımı ne kadar  çok olursa  ,okadar ayrı güzellikte geçiyor..

Bir de böyle detaylarla daha da "unutulmaz" ve "anlamlı" oluyor..

Dilerim herkesin doğum hatıraları en az benimkiler kadar unutulmaz güzelliktedir....





3 yorum:

  1. rica ederiz arkadaşım, yine olsa yine yaparız:)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de bir prenses doğdu...teyzesi de onun için yapılan hazırlıklarda bulunmaktan çok mutlu:)inşallah kuzum için özel olan daha nice anlarda yanında olur ve ona cici süprizler hazırlarız...:)

    YanıtlaSil
  3. Allah analı babalı büyütsün, şansı bol, bereketi çok olsun... :)

    YanıtlaSil