26 Şubat 2013 Salı

Hacim Veren,güzel Bir Rimel tavsiyesi "I Love Extreme"



Bugüne kadar  birçok   markanın rimelini denedim..Geçen gün Gratis'te gezerken Essence markasının cıvıl cıvıl ürünleri dikkatimi çekti.Dayanamadım bikaç ürününü aldım..

"I love extreme "maskara da aldıklarımın arasındaydı.Fiyatının çok düşük olması sebebiyle böyle bir etki yaratacağını beklemiyordum..Ben aldığımda kampanyadaydı 6,5 TL gibi bir fiyata almıştım!Şimdi ise 8-9 TL civarı,hala oldukça ekonomik!

Kesinlikle denemenizi öneririm,memnun kalacaksınız..
Kuzenime önermiştim,kendisi benden daha düşkündür makyaja..Oda çok beğendiğini belirtti..



Ben  bu rimeli kullandım ancak Essence'in sitesinde bir rimel rehberi bulunuyor,kendinize uygun olanı  bulabiliyorsunuz ,sonradan fark ettim..
Diğer rimellerde 9- 11 TL civarında..
Böyle bir arayış içerisindeyseniz bir  deneyin derim..




Resimler alıntıdır.http://www.essence.eu/tr/anasayfa.html

2 yorum:

  1. gerçekten rımel çok güzel... hacim kazandırıyor ve kısa olan kirpikleriniz bile uzun görünebiliyor tüm gün bozulmadan kalıyor...

    YanıtlaSil