4 Temmuz 2011 Pazartesi

Korkarak Yaşıyorsan Yalnızca Hayatı Seyredeceksin..

Bu ara okuduğum  kitapta olan Nietzsche'ye ait bu  şiiri paylaşmak istedim...
Kitabın adını,yorumlarımı bitirince paylaşacağım...

İlişkilerinizde ...

Gidene  kal demeyeceksin..
Gidenlere kal demek zavallılara,
Kalana git demek terbiyesizlere,
Dönmeyene dön demek acizlere,
Hak edene git demek asillere yakışır..
Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme,
Yoksa değersiz olan hep sen olursun.

Kendinize ...

Düşün...
Kim üzebilir seni senden başka?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni?
Sen hazır değilsen?
Kim yıkar yıpratır sen izin vermezsen?
Kim sever seni sen kendini sevmezsen?
Herşey senle başlar senle de biter.

Yaşantınızda ...

Tükettirme içindeki yaşama sevgisini
Ya çare sizsinizdir yada çaresizsiniz
Öyle bir hayat yaşadım ki,cenneti de gördüm cehennemi de
Öyle bir hayat yaşadım ki ,tutkuyu da gördüm pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden,kendimi sahnede buldum.
Oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki,okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde,
Hem kızdım hem güldüm kendime...

Söz ver ...

Sonra dedim ki söz ver kendine
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan sevmeyi de bileceksin,
Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin...
Öyle bir hayat yaşadım ki,son yolculukları erken tanıdım.
Öyle değerliymiş ki zaman,acele etmem bundan anladım.
                                                Nietzsche

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder