1 Temmuz 2011 Cuma

BATYA KEBUDI Tasarımları

Aksesuar kullanmak çok hoşuma gidiyor..

Birsürü takım olmasına rağmen yenilerini almadan bakmadan duramıyorum ...

Batya Kebudi tasarımlarını keşfettim,çok hoşuma gitti,sizlerle de paylaşmak istedim...Aslında bu yüzükleri daha önce de görüyor ve çok beğeniyordum,tasarımcısını yeni keşfettim demek daha doğru olur...

Hayatın sembolleri,Aşk ve Nazar Boncuğu koleksiyonlarına ait tasarımlarına örnekler var aşağıda...

Tasarımcı Batya Kebudi Madame Figaro dergisinde çalışırken mücevher konuları hazırlamış, tasarımcılarla röportajlar yapmış ve sonunda kendisi de tasarım yapmaya başlamış...Tasarım tarzı benim tarzıma çok uygun..

"Bayıldım "listeme eklendi :)

Ayrıntıları web sitesinde bulabilirsiniz...

http://batyakebudi.com/

Hayatın Sembolleri Koleksiyonu ;

SonsuzlukİskambilTaçMelek
KalpPırlantaDavut YıldızıFatma'nın Eli
Aşk koleksiyonu;

Aşk

Nazar Boncuğu Koleksiyonu ;


Nazar Boncuğu


Bu ürünleri alabileceğiniz satış noktaları için tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder