20 Temmuz 2011 Çarşamba

"İncir Reçeli"


Uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim...

Margu'nun "mutlaka"listesine eklenenlar arasında yer aldı,gerçekten "mutlaka izleyin" diyorum..

Film replikleriyle müzikleriyle  çok hoşuma gitti...

Senarist ve yönetmeni Aytaç Ağırlar...

Daha önce tanımıyordum ancak bundan sonra her filmine gideceğim kuşkusuz...

Sabah gazetesine verdiği röportajında "Film için bankalardan krediler çektim. Şu an gırtlağıma kadar borçluyum. Böyle bir film çekmek akıl kârı değil"diyor

umarım film hakettiği başarıya ulaşır...

Röportajın devamını bu adresten okuyabilirsiniz.

Konusundan bahsetmek istemiyorum;gidip görmelisiniz ancak beni etkileyen bir kaç replik paylaşmak istiyorum;


"Sana dokunmaktüm kelimeleri yakmak gibi…"
                   "Sana dokunmak tüm insanları affetmek gibi…"

   “Sen o kadar bir şey söylemeden gidersin ki; üstüne milyonlarca bir şey söylenir.”


"Bana bir şeyi sevme hakkı vermediler ben de incir reçelini sevdim. İncir Reçeli sendin sevgilim."

"Asıl ucuz olan ne biliyor musun; beş kuruş vermeden savurduğunuz yargılarınız! "

Filmin müzikleri de çok başarılı..

Daha detaylı bilgi için sitesi;

http://www.incirreceli.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder