25 Temmuz 2011 Pazartesi

İçindeki Gücün Sırrını Keşfet



Değiştirmek istediğim şeyleri değiştiremememin agresifliği var üzerimde....

Bu sebeple daha önce takıldığım "Secret " olayına Nuray Sayarı'nın kitabıyla yeniden döndüm..
"İçindeki gücün sırrını keşfet" adlı kitabı okudum...

Dualarımı değiştirmem gerektiğini öğrendim...

Nuray Sayarı'nın ilginç bir yaşam hikayesi var..."Dualarımı değiştirmeyi ve olumlamaları öğrendikten sonra hayatım değişti "diyor..

Olabilirliğine inanıyorum bende...

Örneğin ben "Kazadan beladan uzak tut"diye dua ederim hep,aslında yanlışmış,bu şekilde olmayan kazayı belayı çağırıyormuşuz hayatımıza...

Korkularım var bazı konularda...
"Aklıma gelen hep başıma geliyor"dedirten..

Bunu da ben düşündüğüm için çekiyormuşum...Aklıma gelen başıma geldiğine göre "enerjim ne kadar kuvvetli hemen gerçekleşiyor"diye düşünmeye başladım ...

Olumlularını düşünsem demek ki onlarda olabilir...Tabi olumlu düşünerek yaşamak hemen olmuyor ancak çalışmalara başladım :) süreç devam ediyor...

Korkularımızı kabullenip ,olumlu bir düşünceyle değiştirmemiz gerekiyormuş..

Örneğin;




"Başarısızlıkan korkanlar başarısız olurlar yada para kaybetmekten korkanlar para kaybederler" diyor Nuray Sayarı

Aslında  Mevlana'nın yıllar önce söylendiği söz herşeyi anlatıyor ;

"Gül Düşünürsen Gülistan Olursun, Diken Düşünüren Dikenlik Olursun "


Kuantum ve düşünce gücünün yanı sıra kitapta  Feng Shui,Uğurlu Taşlar,Renkler hakkında da bilgiler var..

Tavsiye edilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder