6 Eylül 2011 Salı

İmdat ! Meslek hastalığına tutuldum!

Ben  8:00 -17:30  saatleri arasında ( hatta bazen bitiş saati daha geç ..) masaya yapışık duran,çoğu zaman  Wc'ye gitmeyi unutup,erteleyen,sonra kasık ağrısından  kıvrım kıvrım kıvranan , bildiğimiz "masabaşı çalışan" 'ın karesinin kübü bir bireyim...

Ve bu ara  boynumun ağrısından şikayetçiyim...Sanırım 4,5 yılın sonunda meslek hastalığını yakalanıyorum..

Daha önce bana  maille gelen,aşağıdaki şiiri sizlerle de paylaşmak istedim..Masabaşı çalışan iseniz arada sırada okumanız faydalı olabilir ;




Postlarımda  alıntı olan herşeyi bildirmeye çalışıyorum ancak bu şiirin kime ait olduğunu bilmiyorum ne yazık ki..

Herkese  sağlıklı günler........

2 yorum:

  1. aaaaayy ne kadar tanıdık geldi yaaa,su içmeyi unutmalar,çay buz olana kadar bekletmeler,aaaa çayım vardı di mii diye hatırlamalar :))
    ne yazık bu halimize,tez zamanda kurtulmak dileğiyle...
    şiire de bayıldım,ne yaratıcı:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen Özgecimm,tez zamanda piyango mu ,sayısal mı ne çıkarsa kabulümüz :)

    Bir an önce kurtulmak dileğiyle,secret yapalım :)

    YanıtlaSil