3 Eylül 2011 Cumartesi

Ateşle Oynayan Kız


Ateşle Oynayan Kız

Ben : Cann hani bi film vardı,"ejderha dövmeli kız" onun 2.si gelmedi mi ya, ben beğenmiştim o filmi?
Kardeşim: Müge,Günaydın o filmin 3.sü çekildi  :)
Ben : ....     (bknz:Dumur olmak)

:)

Ejderha Dövmeli Kız'ın 2.sini beklerken 4.cüsü çıkacakmış neredeyse :) Böylede  güncel film bilgim var :)
Bu ezikliğime dayanamayan kardeşim filmin 2.si "Ateşle Oynayan Kız"ve 3.sü olan "Arı Kovanına Çomak Sokan Kız"'ı getirmiş :)

Orjinal isim: The Girl Who Played With Fire

Ben  filmin ilki olan "Ejderha Dövmeli Kız"'ı daha çok beğenmiştim..

Belki de ilkini sinemada ,2.sini evde dvd olarak izlememden,sinemadaki kadar konsantre olamamamdandır..


Ejderha Dövmeli Kız'ı beğendiyseniz 2.ve 3.sü çıktı,haberiniz olsun :)


Filmi izleme olanağı verdiğinden karındaşıma teşekkür ediyorum :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder