24 Aralık 2011 Cumartesi

Unutkan Margu / Forgetful

Son günlerde bir unutkanlık hali mevcut ben de...

1 haftadır Lens sölüsyonu siparişi vermeyi unutuyorum...

Dün işe giderken kahvaltı için özene bezene hazırladığım sandviçimi evde unuttum...

Kocaya her sabah kahvaltı için aldığım muzu 3 gündür  almayı unutuyorum...

Binbir zorlukla yaptığım okul ödevimi iş yerinde unuttum...

Artık toparlanıp kendime gelsem diyorum :)


Iam so forgetful in recent days..

I forget to order lens solution for one week.

I forget my sandwich at home yesterday..

My husband eats one banane every morning ,he couldnt eat for last three days because I forget to take it..

 Finally;I forget my homework at work..

Now I have to be good..

2 yorum:

  1. O unutkanlığı bir de bana sor :/ aynı anda birçok şey ile baş etmekten kaynaklanıyor tamamen, bazen ben de öyle şeyleri unutuyorum ki Alzheimer oldum diye korkuyorum :p heheh. İçinde bulunduğun tempo yavaşlarsa eskiye dönüyor hemen tatlım kabahat sende değil bu yoğunlukta :/

    YanıtlaSil
  2. :) haklısın canım,kesinlikle aynı anda birsürü şeyle baş etmeye çalışmaktan kaynaklanıyor..
    Benim tempomun yavaşlayacağı yerde bir 6 ay sonra daha da yoğun olacağı düşünülürse,bugünleri arayacağım sanırım :(

    YanıtlaSil