6 Aralık 2011 Salı

Beğenmedim.. "Rimmel Pudra ve Fondoten"/Rimmel's Powder and Foundation



Fondoten ve pudrayı her zaman değil,cildim bozuk olduğunda (sivilce v.b. ) kullanmayı tercih ediyorum.
Açıkçası cildi güzelce kapatan,pürüzsüz gösteren bir fondotene ,pudraya rast gelmedim henüz..

Çok kullanmadığım için çok tüketip,çok fazla marka denediğim söylenemez ancak şimdiye kadar denediklerim (Christian Dior,Avon,Rimmel,Maybeline )  beni tatmin etmedi..

En son denediğim ürünler Watsons'ın markası olan Rimmel'in fondoten ve pudrası... Rimmel'in bronzlaştırıcısını denemiş ve çok beğenmiştim,sizlerle de şu yazımda paylaşmıştım..Aynı umutla fondoten ve pudrayı denedim ..




Kullandığımda sivilce v.b. problemler yapmadı ancak kapatıcılık özelliği yok..
Fondoten ve pudranın benim için kullanım amacı sorunları kapamak ancak böyle bir özelliği olmayınca birdaha bu ürünleri almayı düşünmüyorum açıkçası..
Fiyat olaraksa çok uygun..

Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz?


I use fondation and powder when my skin has problems such as acne.Actually,I haven't found products as I want yet.Brands which I tried (Christian Dior,Avon,Rimmel,Maybeline ) haven't satisfied me.
I tried Rimmel's Shimmerin Bronzer last summer ( and shared with you in this post ) and loved.Therefore I bought Rimmel's foundation and powder but I don't like them.They don't conceal problems.I don't think to rebuy although their price are very low.

                                                      Which brands do you use?


2 yorum:

  1. sen hala yazı yayınlamaya vakit bulabiliyor musun?

    Do you have time to write ?

    YanıtlaSil
  2. Bakıyorum sende buralardasın,kaçırmıyorsun :)

    Şaka bir yana,Allah bize kolaylık versin :(

    Amin...

    YanıtlaSil