24 Mayıs 2012 Perşembe

Margu neler yapıyor?

Merhaba  Prenses;

Anneciğinin muhteşem koşuşturması son hızıyla devam ediyor.8.ayımıza girmenin yanında okul bitmek üzere..Yine sınavlar geldi...İş de devam ediyor..37.haftaya kadar çalışacağım inşallah..İzinlerimi seninle kullanabilmek için birazcık daha sabretmem gerekiyor..8 haziranı dört gözle bekliyorum bu yüzden..Sonrasında tamamıyle odana ve sana ayıracağım kendimi :) sen gelmeden okumam gereken çok kitap var...

Bunlar sadece birkaçı..


Bu arada taşındık..Senin daha rahat birşekilde büyümen için bu yoğunluğa bir de taşınma sıkıştırdık :)
Hala tam yerleşmiş sayılmayız ama sen gelene kadar herşey hallolacak söz,bu arada sen de vaktin de gel olur mu :) gördüğün gibi annenin yapacağı çok şey var..Tamamlamam için vakit vermelisin bana:)








Bu arada artık bir Converse'in var :) Butik bebe'de gördüğüm bu ayakkabılar çok hoşuma gitti..

Giyeceğin günleri sabırsızlıkla bekliyorum...



Çoooook az kaldı..

Seni çooookk seven  annen  :)

6 yorum:

  1. evet az kalmış, yaklaştıkça sabırsızlanıyor insan değil mi?birde şu ağırlıktan kurtulmak istiyor artık :) doğum sonrası ayağa kalkınca çok hafiflemiş hissetmiştim kendimi:) Ayakkabılar da çok cici .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) bir anönce görmek için sabırsızlanıyorum..ağırlık konusund a haklısınız,bir de ben biraz fazla kilo aldım.Yerimden kalkmakta bile zorlanıyorum :(

      Sil
  2. vaktiyle, sağlıkla gelsin inşallah..

    YanıtlaSil