10 Kasım 2011 Perşembe

Büyük konuşma / Don't talk big...

Büyük çantaya karşı olan,sevemeyen ben geçen gün gördüğüm bu çantadan  sonra tüm söylediklerimi geri alıyorum :)

Çantayı çok beğendim,dayanamadım..

Üstelik % 50 indirimde  olduğunu görünce  daha bir dayanılmaz hale geldi kendisi :)

Neymiş?

Büyük konuşmuyormuşuz :)

I'm, who is against a large bag,eating my words after seeing this bag.

I liked  it very much.

Moreover ,it was  50% discount and  this has became it  more unbearable :)

So what is the result?

Don't talk big :)



4 yorum:

  1. ben de büyük çantalara karşıydım:))ama içine herşeyi koyabiliyorsun ve kullanımı da rahat oluyor,bunu keşfedince ben de almaya başladım.seninki de çoook güzel tatlım,eminim çok rahat edeceksin,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne zaman büyük konuşsam başıma aynısı gelir :P zamanında clutch'lar için derdim hep sonra sadece clutch almaya başladım :p çantan çok güzelmiş canım güle güle kullan ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  3. Aynen,küçük çantalarda ne kadar zorlanıyormuşumda haberim yokmuş :)Minyon olduğum için pek yakışmıo gibi düşünürdüm ama bu çantayı çok sevdim:) çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar büyük konuşup başına gelen,sonra yine büyük konuşan bir benim sanıyordum:)

    Beğenmene çook sevindim canım,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil