10 Ağustos 2011 Çarşamba

Bustiyer Çantam

Orjinal aksesuarları herzaman sevmişimdir,burcumun özelliği olsa gerek,değişik objeler hep çeker dikkatimi...

(Bknz:Kova burcu yenilikçi,dürüst,mükemmel ...:P)

Bustiyer Çantamda bana oldukça değişik gelen bir aksesuarım..


Gençlik yıllarımda :) geceleri çıkarken kullandığım çantamı Belçika'dan almıştım, şimdilik dolabımda beklese de  hala çok seviyorum...



Arkadan görünümü


Uzun sapı da mevcut ;



Almayı düşündüğüm bana değişik gelen birkaç model daha var;sevgili kocacıma duyurulur :)

Bir tanesi Did de gördüğüm Rubic çanta





Daha önce  şu yazımda bahsettiğim magazin clutchlardan;


Birde Bodrum'da gördüğüm ,daha sonra nette köstebek.com.tr 'de bulduğum Plak Çanta'lar ;







6 yorum:

  1. HAYATIM ÇANTANA BAYILDIM . bUNU DURU GÖRÜRSE HEMEN EŞYALARINI KOYMAK İSTEYECEKTİR. HEM ŞİRİN HEM DE SEKSİ GÖRÜNÜYOR!!:)

    YanıtlaSil
  2. :) Bende çook beğenerek almıştım Çiğdem Ablacım,7 sene önce aldım,hala saklıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Büstiyer çanta çooook tatlı. Bulsam hemen alırım ben de.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) bende çok beğenerek almıştım ancak buralarda hiç görmedim,görürsem haber veririm mutlaka:)

    YanıtlaSil
  5. Bu çantaların güzelliği nedir böyleeee hepsi birbirinden güzel :) Ben de bayılıyorum orjinal çantalara ve seninkiler süpperler...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Didcim :) Seninkiler kadar güzel olmasalarda bunlarıda beğeniyorum:)

    YanıtlaSil