2 Mayıs 2011 Pazartesi

7 Şekspir Müzikali--Oyun Atölyesi

"Haluk Bilginer " farklı biri benim için...

Bir onun bir de "Şener Şen"'in katıldığı her projeye gözüm kapalı giderim/izlerim ben..Öyle  farklı bir hayranlığım var kendilerine...

7 Şekspir Müzikali'de Shakespeare'in eserlerinden oluşan Haluk Bilginer'in oynadığı bir müzikal..2 perdeden oluşuyor.





İnsan ömrünü 7 döneme bölerek anlatıyor...Beni en çok etkileyen son dönem oldu.
"Yaşlılık"...
O güzel enerji dolu insanın,birden yaşlı haline dönüşmesi okadar etkiledi ki beni...Yaşlılık fobisi oluştu diyebilirim..Birden omuzlar düşüyor,yavaş hareket etmeye başlıyorsun..Saçma olacak ama yaşlanmadan ölmek istiyorum resmen ..Oyundan bu kadar etkilenmemin nedeni, hiç kuşkusuz Haluk Bilginer'in oyunculuğu...
O  kadar iyi oynadı ki,resmen alıp götürdü,yaşattı o anları...

Oyunda fotoğraf çekmemize izin verilmediği için http://www.tiyatrodunyasi.com'dan/ bir kaç fotoğraf ekliyorum...

En kısa zamanda izleyebilmeniz dileğiyle...









 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder